29 de setembre de 2026

Diari digital de la comarca de Sóller

29 de setembre de 2026

Un total de 200 sollerics han renovat el seu DNI a Sóller en només dues setmanes

Ciutadans fent cua per renovar-se el DNI a Sóller

Un total de 200 sollerics han renovat el seu Document Nacional d’Identitat a Sóller en només dues setmanes. La Unitat de Documentació de la Policia Nacional s’ha desplaçat en cinc ocasions al municipi entre la passada setmana i aquesta per atendre tots aquells ciutadans que necessitaven renovar la seva documentació.

De forma periòdica, la Policia Nacional es desplaça fins a Sóller per prodecir a la renovacions dels DNI i dels passaports dels ciutadans de la vall, el que els permet estalviar-se desplaçaments fins a les comissaries de Palma per realitzar aquest mateix tràmit.

Per poder accedir a la renovació, els ciutadans s’han d’inscriure en una llista d’espera que gestiona l’Ajuntament. Properament els policies que renoven el DNI tornaran a Sóller per continuar amb els tràmits de renovació de la documentació oficial dels ciutadans.

L’oficina es munta habitualment a l’interior d’un furgó de la Policia que s’ubica a l’avinguda del Born. Els agents es desplaçaren a Sóller tres dies durant la setmana passada, i altres dues en la present.