La plaça de la Constitució es convertí diumenge passat en una improvisada passarel.la de moda que comptà amb un ampli seguiment popular.

Després d’haver patit un ajornament a causa del mal temps finalment es va poder celebrar la desfilada organitzada per la major part de les botigues de moda de la vall; un aconteixement que va reunir més d’un milenar de persones en la seva primera convocatoria, fet que va provocar que fes mal circular pels voltants de la plaça durant l’esdceveniment.
Color i il.lusió
L’aconteixement s’inicià a les onze i mitja i es perllongà fins a la una del migdia, temps durant el qual els i les models donaren bona prova del seu glamour i humor.
La iniciativa comptà amb el suport d’11 establiments de moda, juntament amb vàries empreses dedicades al món dels complements, així com d’altres del món de l’estètica.
El color, les noves propostes de cara a l’estiu i la il.lusió demostrada pels participants convertiren l’acte en una festa col.lectiva que enlluernà als assistents, tot i ser la primera vegada que es feia.
Iniciativa i professionalitat
Aquesta desfilada posà de relleu la iniciativa dels comerços sollerics que no han dubtat en cercar nous camins per fer front a la crisi que ens envolta; així com la professionalitat tant de models com d’empresàries que saberen resoldre amb nota aquesta interessant proposta.
L’èxit d’aquesta convocatoria fa presagiar que aquest acte pugui tornar a celebrar-se de cara a properes temporades. Un cop més, la iniciativa i empemta del comerç solleric ha estat a l’alçada de les circumstàncies, i ha sabut trobar sortides a moments de crisi com la que estam sofrint en l’actualitat.




