Dia de niguls, públic assegurat. No és un refrany però sí una realitat que avui més que mai es torna fer realitat. En una jornada marcada pels niguls que cobreixen el cel, Sóller i el Port estan completament saturats per un riu de gent que literalment ompl els carrers de les zones més turístiques del municipi.
Des de primeres hores del dematí, els aparcaments dissuasius de la carretera del desviament estan plens i amb turistes fent cua per pagar l’ORA. Transitar pel casc urbà es fa impossible i venir de Palma a Sóller s’ha convertit en una proesa per a molts conductors que han hagut de fer llargues cues.
El que ja es coneix com operació nigul s’ha repetit avui a Sóller, maldament que les pantalles informatives que hi ha a la vessant de Palma advertissin als conductors que es dirigien a Sóller que els aparcaments ja estaven estibats. La calor i la humitat regnants avui, no han estat obstacle perquè Sóller torni ser l’epicentre del turisme a la Serra de Tramuntana.



