La Serra de Tramuntana tornarà a ser l’epicentre del trail running internacional durant aquest cap de setmana amb la disputa de la segona edició de Mallorca by UTMB, una prova que reunirà a l’elit mundial d’aquest esport. L’esdeveniment es disputarà a partir d’aquest divendres fins diumenge acollint 2.400 corredors de 70 nacionalitats.
A la pista de futbol de l’Infante Lois s’estan realitzant els darrers preparatius per tenir-ho a punt per a la prova, amb la instal.lació d’una gran carpa que acollirà les diferents activitats que es realitzaran a l’entorn de les curses que es celebren el cap de setmana.
L’esdeveniment comptarà amb quatre recorreguts diferents. La prova reina, Serra de Tramuntana (SDT – 100M), proposa un repte de 138 quilòmetres i 5.350 metres de desnivell positiu, amb sortida el 31 d’octubre des de Cala Estellencs i arribada al Port de Sóller. La distància Camins de Pedra Seca (CPS – 100K), de 104 quilòmetres i 3.740 metres de desnivell, seguirà un recorregut similar i s’iniciarà demà des del mateix punt. Demà també es disputarà Els Tres Mils (ETM – 50K), una cursa de 56 quilòmetres i 2.450 metres de desnivell que sortirà des de Selva i recorrerà alguns racons més emblemàtics de la serra com el Santuari de Lluc. Finalment, la distància més curta, Camins de s’Arxiduc (CDA – 20K), de 26 quilòmetres, tindrà lloc el 2 de novembre entre Valldemossa i el Port de Sóller.
A més dels atletes de gran nivell internacional la prova també tindrà representació de corredors d’atletes locals.



