Les màquines excavadores han tornat a Ca les Ànimes, el solar on s’ha d’edificar l’escola d’educació infantil i primària. I ho han fet per eliminar els paretons que tanquen el perímetre dels terrenys on s’ha d’aixecar l’escola en compliment dels acords assolits entre el Govern i l’Ajuntament solleric.
Els treballs que des de divendres passat es realitzen van a càrrec de l’empresa pública Sóller 2010 la qual afrontarà la despesa d’uns 60.000 euros derivats de la retirada dels murs i de la capa asfàltica que cobria l’antic aparcament que hi havia en el solar que abans ocupava una de les naus de la fàbrica. Els treballs han estat adjudicats a l’empresa sollerica Mac.
La supressió de tots aquests elements no suposa l’imminent inici de les obres de l’escola, les quals estan supeditades a l’acord que pugui assolir el Govern amb la concessionària relatives al desacord econòmic que es valora en 800.000 euros.
Aquests diners provenen de la diferència en la despesa del transport, ja que de camions de 26 tones s’ha hagut de passar a vehicles amb pes màxim autoritzat de 16 tones.




