Biniaraix i Sóller han acollit aquests dies l’enregistrament de diverses escenes de la sèrie “Kloe”, el rodatge de la qual es va iniciar a principis d’agost a Palma.
L’equip de la ficció protagonitzada per Jella Haase ha realitzat aquests dies enregistraments a la taverna de Biniaraix, a Sa Botigueta i a l’hotel La Vila. A més de a Palma, ja s’han rodat seqüències a altres llocs, com és el cas d’una espectacular persecució amb accident inclòs a la carretera del Puig Major, a les proximitats de l’embassament de Cúber.
La sèrie està ambientada en els anys vuitanta i està protagonitzada per una espia de l’antiga República Democràtica d’Alemanya (RDA).
La ficció es podrà seguir en un futur a través de la plataforma digital Netflix. El tragí de material, actors, extres i càmeres s’ha fet patent aquests dies pels diferents espais on s’ha enregistrat.




