11 d'abril de 2026

Diari digital de la comarca de Sóller

11 d'abril de 2026

Més de 70 litres per metre quadrat

El torrent Major al seu pas per Teixidors
El torrent Major al seu pas per Teixidors

Intensa nit de plogudes la que s’ha registrat durant les últimes hores durant les quals el pluviòmetre ha recollit més de 70 litres per metre quadrat.


Les precipitacions el forma de brusca començaren a registrar-se ahir capvespre al Port i poc a poc varen anar cobrint la vall i la resta dels municipis de la comarca. La brusca espessa acompanyada de vent ha estat la nota dominant durant la matinada.


L’indicador més evident que ha estat un vespre d’hivern, perquè també el fred s’ha fet notar, es troba als torrents de la conca sollerica que baixen amb força i carregats d’aigua. Les precipitacions continuaran al llarg d’avui dematí i per avui capvespre el temps podria millorar.


A la ment de molts està què passarà entre avui i demà a la Fira de l’Oli i el Gerret que es podria veure alterada per aquestes precipitacions.