30 d'abril de 2026

Diari digital de la comarca de Sóller

30 d'abril de 2026

Menció especial de Michelin a Benet Vicens

Benet Vicens en el restaurant del Club de Mar
Benet Vicens en el restaurant del Club de Mar

El cuiner solleric, Benet Vicens, que regenta l’establiment Béns d’Avall Club de Mar, ha rebut una menció especial a la prestigiosa Guia Michelin d’Espanya i Portugal de 2014 que es va donar a conèixer ahir vespre.


Per la seva banda, el restaurant Es Racó des Teix, manté l’estrella que li ve concedint anualment la guia turística i gastronòmica. L’establiment deianenc està regentat per Josef Sauerschell i Leonor Payeras i és l’únic restaurant de la comarca que disposa d’aquest reconeixement.


D’altra banda, la prestigiosa guia concedeix enguany una menció especial a les seves pàgines a altres establiments mallorquins com els restaurants Són Tomàs (Banyalbufar), Joan Marc (Inca) o Béns d’Avall Club de Mar (Palma), regentat pel solleric Benet Vicens.