11 d'abril de 2026

Diari digital de la comarca de Sóller

11 d'abril de 2026

L’Olesa Espanyol, un equip sempre inquietant, s’enfronta avui a les solleriques

El Mariana segueix jugant al Palma Arena.
El Mariana segueix jugant al Palma Arena.

El proper rival del Sóller Joventut Mariana al Palma Arena serà el CB Olesa Espanyol, un equip sempre inquietant que a aconseguit situar-se a la part alta de la classificació.


L’encontre d’avui al Palma Arena, a les 19’30 hores, es caracteritzarà per la seva màxima rivalitat ja que ambdós equips es troben en quarta i cinquena posició, i la victòria o derrota podria significar un canvi de posició.
Amdós equips estan duent a terme una brillant temporada ja que es troben empatats a resultats (set victòries per tan sols dues derrotes).


Cal recordar que durant la pretemporada ja s’enfrontaren amb la conseqüent victòria a favor del Joventut Mariana.


Una de les principals bases de l’Olesa Espanyola resideix en la jugadora d’origen rus Olga Podkovalnikova


La pivot russa aconseguí la darrera jornada un total de 24 punts en l’encontre que disputaren contra el Celta Indepo; essent la segona jugadora que més anotà al llarg de la jornada, tan sols superada per Elin Eldebrink de l’Estudiantes.


En aquest sentit Podkovalnikova es convertirà en una jugadora perillosa tant sota els taulers com de cara al domini dels rebots, en un partit que posarà a prova la potència d’amdós equips.