2 d'abril de 2026

Diari digital de la comarca de Sóller

2 d'abril de 2026

L’helicòpter dels Bombers intervé en un centenar de rescats en el que duim d’any

El president del Consell en un dels vehicles dels Bombers de Sóller

L’helicòpter dels Bombers de Mallorca ha participat en 98 rescats de muntanya en el que duim d’any. Així ho ha explicat el president del Consell, Llorenç Galmés, durant la visita que ha realitzat avui dematí al parc dels Bombers de Sóller per felicitar la Pasqua al personal de guàrdia.

Galmés ha posat en valor el treball que realitza el servei aeri dels Bombers de Mallorca que va entrar en funcionament tot just fa uns mesos, assenyalat que l’aeronau Sa Milana donava sortida a una llarga reivindicació del cos uniformat. Així mateix ha destacat la labor que duen a terme els professionals dels Bombers de Mallorca, de qui ha assegurat que “són uns herois”. El president del Consell ha fet balanç del treball que ha realitzat la institució insular durant aquests tres darrers anys per dotar els Bombers de Mallorca de més personal, nou equipament, vehicles punters i millorar les seves infraestructures amb la creació de nous parcs a l’illa.

Acompanyat pel conseller de Funció Pública, Rafel Bosch, Galmés ha fet una visita per les instal.lacions del parc dels Bombers de Sóller i des de la taula de telecomunicacions ha enviat un missatge per ràdio a tot el personal de guàrdia als diferents parcs que hi ha a l’illa.