Els veïnats del centre i la part alta de Sóller hauran de canviar el sistema de gestió dels seus residus domèstics a partir del 14 de setembre, data a partir de la qual es posarà en marxa la segona fase de la recollida de fems porta a porta.
Segons han explicat fonts municipals, el nou sistema incorporarà 655 nous habitatges, arribant fins a un total de 1.221, en els quals es farà necessari treure cada dia una fracció diferent en funció dels residus. L’Ajuntament està repartint aquests dies els poals multifracció que serviran per treure els fems domèstics al portal dels habitatges afectats d’un total de 33 carrers i places del municipi.
L’Ajuntament té previst mantenir una reunió amb els veïnats per tal d’explicar-los al detall com funcionarà el sistema porta a porta que, des de fa uns mesos, ja s’aplica a una altra part de Sóller. El nou mecanisme permetrà incrementar el reciclatge i reduir el volum de fems que es duen a incineració.




