12 d'octubre de 2026

Diari digital de la comarca de Sóller

12 d'octubre de 2026

La Fundació Graves estrena un nou membre en el seu patronat

Els assistents a la reunió celebrada avui dematí a ca n'Alluny.
Els assistents a la reunió celebrada avui dematí a ca n'Alluny.

La Fundació Robert Graves ha celebrat avui dijous una nova reunió del seu patronat, la primera en la que hi ha participat el Consell de Mallorca com a nou membre de l’entitat. El vicepresident primer i conseller de Cultura, Patrimoni i Esports, Francesc Miralles, ha estat l’encarregat de representar la institució insular.

Durant la trobada, que s’ha celebrat a la finca de ca n’Alluny, s’ha donat llum verda als comptes de l’any 2017 i s’ha posat damunt la taula l’esborrany del catorzè Congrés Internacional Robert Graves que s’ha de celebrar el proper mes de juliol.

Actualment, el patronat de la Fundació Robert Graves està format pel Govern Balear, el Consell de Mallorca, l’Ajuntament de Deià i la família del poeta britànic. A la reunió d’avui hi han pres part, a més de l’esmentat vicepresident Miralles, la consellera de Cultura, Fanny Tur, el secretari general de Cultura, Guillem Fullana, la directora general de Política Lingüística, Marta Fuxà, el cap de servei de Cultura, Miquel Àngel Lladó, la batlessa de Deià, Magdalena López, William Graves i el professor de llengües clàssiues, Roman Piña.