Operaris de la brigada exprés estan duent a terme els treballs de poda dels arbres situats a cinc carrers del municipi amb la finalitat de retirar les branques molestes per als vianants i aquelles que frequen les facanes dels immobles amb els que confronten.
Els treballs s’iniciaren la setmana passada pel carrer de Sa Mar i avui han seguit per l’avinguda de la Gran Via. Aquesta actuació afectarà també als carrers d’Andreu Coll, Joan Canals i, finalment, l’avinguda d’Astúries, ha informat el regidor d’Infraestructures, Carlos Darder.
La finalitat és retirar les branques que han brostat i que van creixent a poca altura del tronc, el que suposa una molèstia per als vianants que transiten per les voreres. Aprofitant aquesta actuació, els operaris, xerrac en mà, també eliminen les que freguen les façanes o finestres dels immobles amb la finalitat d’evitar causar danys.




