L’expresident de la Denominació d’Origen Oli de Mallorca i exgerent de la cooperativa agrícola Sant Bartomeu, Josep Oliver, serà l’encarregat d’obrir els actes oficials de la Fira de la Taronja després d’haver estat elegit pregoner. Per la seva banda, el pagès fornalutxenc Antoni Marroig serà distingit amb la Taronja d’Or que se li atorgarà durant els actes de la fira.
Segons ha explicat la regidora de Participació, Mar Castañer, per l’elecció tant del pregoner com la persona que rebrà el reconeixement s’han tengut en compte els vincles tant d’Oliver com de Marroig amb l’agricultura, i en especial amb el cultiu dels cítrics a la vall.
Entre els dies 5 i 6 d’abril es celebrarà a Sóller la dinovena edició de la Fira de la Taronja, mentre que entre el 27 de març i el 13 d’abril es duran a terme les jornades gastronòmiques a restaurants dedicades als cítrics sollerics. Els integrants del clúster empresarial Sóller Bon Dia es varen reunir la setmana passada amb la finalitat d’organitzar els preparatius pels actes que es faran en el marc de la fira.