15 de gener de 2026

Diari digital de la comarca de Sóller

15 de gener de 2026

Jaume Torrens entra en obres

Els operaris treballen en obrir síquies on s’hi instal.laran les noves canonades per al sanejament del carrer.

El carrer de Jaume Torrens ha entrat en obres aquesta setmana per executar un projecte que servirà per renovar les infraestructures subterrànies i renovar la calçada. El projecte es completarà amb l’embelliment d’un tram del carrer del Canonge Oliver.
Les obres que des de principis de setmana es realitzen al carrer es centren en obrir síquies per renovar la xarxa de clavegueram. La millora ve obligada degut al deteriorament de les canonades que formen la xarxa de recollida d’aigües residuals.
L’activitat comercial conviurà amb les obres, que han obligat a instal.lar tanques de seguretat en el tram on es treballa per garantir el pas dels vianants. En ser temporada turística baixa, alguns establiments no es veuran afectats perquè estan tancats. Els que sí s’hi veuran aquells que, principalment, es dediquen a l’alimentació.
L’obra a Jaume Torrens es completarà amb la renovació integral de l’empedrat.
La segona fase de l’obra s’executarà al carrer de Jaume Torrens, on es reduirà la calçada i s’ampliaran les voreres amb la finalitat de donar més espai i seguretat als vianants i als escolars del Pere Cerdà.