7 de maig de 2026

Diari digital de la comarca de Sóller

7 de maig de 2026

Intenten frenar l’accés dels cotxes de lloguer

La Policia Local ha reforçat la senyalització al carrer d’Isabel II amb la finalitat de frenar l’entrada de vehicles forans al centre de la ciutat per aquesta via urbana. Per aquesta raó, a més dels l’indicadors situats a l’altura de la rotonda de Can Repic i de la placeta de Francesc Saltor, la Policia ha col.locat un tercer indicador de prohibit el pas a l’altura del carrer del Germà Bianor.

D’acord amb la senyalització, des de Germà Bianor només hi poden accedir vehicles locals i els de serveis, però la realitat, segons denuncien veïnats i testimonis presencials, encara hi ha turistes pilotant cotxes de lloguer que es boten la senyalització.

El regidor Carlos Darder ha assegurat que amb aquesta mesura dissuasòria “el que intentam és frenar que entri més gent no resident al centre per Isabel II”. Ha explicat que “fins ara hi havia cotxes que se saltaven la senyalització” però confia que amb la tercera senyal col.locada al carrer aturi el fluxe de vehicles forans cap al centre de la ciutat.