3 de maig de 2026

Diari digital de la comarca de Sóller

3 de maig de 2026

Homenatge als voluntaris

Un moment de l'acte celebrat diumenge
Un moment de l'acte celebrat diumenge

La Creu Roja de Sóller va celebrar diumenge el Dia del Voluntari amb el qual la institució va retre tribut a les persones que altruïstament han treballat en els diferents programes que duu a terme.

El “Voluntari de l’any” ha estat Josep Cañellas, en reconeixement de l’aportació als serveis del voluntariat, disponibilitat i la gran tasca desenvolupada en els projectes d’intervenció social i de formació. També han rebut diplomes d’agraïment Catalina Garcia que ha treballat en el programa de reforç escolar; Maria Magdalena Frau, per la seva implicació al programa d’ajuda a domicili; Josep Lluís Celià, també pel programa d’ajuda domilicilària i Vicenç Pérez, per col.laborar en el projecte d’atenció a les necessitats bàsiques de les persones que acudeixen a Creu Roja. També va rebre diploma Fernando García, en reconeixement a la seva labora en el sí de l’assemblea local.

La festa del voluntariat va acabar amb el tradicional dinar de germanor que es va celebrar a les dependències de la mateixa institució.