Quinze restaurants que participaran a la Fira de l’Oli i el Gerret repartiran entre els visitants un total de 15.000 racions de menjar cuinat amb la finalitat de promocionar els productes que seran els protagonistes d’una diada que es celebrarà entre els dies 28 i 29 de novembre.
Aquesta és una de les dades que avui han donat a conèixer el regidor d’Agricultura, Miquel Gual, i el gerent del CDEIB, Antoni Rodríguez, abans de firmar el conveni de col.laboració entre les dues institucions per tal de dur a terme els actes prevists per la fira.
El CDEIB finança l’edició d’un llibre del que se’n editaran 2.500 exemplars. A més de les receptes que es podran assaborir a la mateixa fira, el llibre recollirà informació i història sobre l’olivera i el gerret.
En el marc d’aquesta fira pròximament es posaran a la venda els tiquets a diferents punts de Sóller i de la resta de Mallorca a preus que aniran entre els 6 i els 10 euros, preus que comprenen diverses degustacions, l’obtenció del llibre gratuïtament i el viatge d’anada i tornada del tren per als forans.




