Vuit automotors i una desena de vagons, la pràctica totalitat de la flota del servei de tramvies de Sóller, baixaran carregats de passatgers en el viatge que rememorarà el servei inaugural que fa cent anys va unir la ciutat amb el Port.
Seran un total de 500 persones les que podran pujar al tramvia, ja que la totalitat de bitllets numerats que es varen expedir per a l’ocasió ja han estat repartits.
Tot això formarà part dels actes del centenari que es duran a terme divendres horabaixa a partir de les 18:30 hores per celebrar el segle de vida del tramvia solleric. Les principals autoritats illenques, entre les quals hi haurà el president del Govern, José Ramón Bauzá, i la presidenta del Consell, Maria Salom, es pujaran al tramvia del centenari.




