17 de setembre de 2026

Diari digital de la comarca de Sóller

17 de setembre de 2026

En reparació la font pública del carrer de Cetre

Operaris reparant la font, avui dematí

Operaris de la brigada municipal han duit a terme avui dematí els treballs de reparació de la font pública del carrer de Cetre, que va haver de ser tancada després de detectar-s’hi una averia en el subministrament d’aigua potable.

Els treballs han obligat a desmuntar tota la instal·lació per substituir tant la canonada d’aigua com la conducció del desguàs, un cop corroborat el seu mal estat de conservació. En els pròxims dies, la font tornarà a estar en funcionament.

Es tracta d’una font molt utilitzada tant per vianants com per usuaris del servei de bus, atesa la proximitat de la parada situada al mateix carrer. La font va ser clausurada fa unes setmanes després que s’hi detectàs una fuita en la conducció de l’aigua.