11 de desembre de 2025

Diari digital de la comarca de Sóller

11 de desembre de 2025

En patinet i amb el bebè al braç

El conductor del patinet i el bebè al braç

La Policia Local treballa per identificar l’imprudent conductor d’una patineta elèctrica que avui dematí circulava pel carrer de Sa Mar. El més greu és que el citat conductor estava portant un bebè al braç, un fet greument temerari que lògicament està prohibit per la normativa de circulació.

Un ciutadà ha pogut captar el moment en què el patinet transitava pel carrer de Sa Mar en la perillosa conducció que estava fent i ben aviat les imatges han arribat a la Policia Local. El cos policial ha obert una investigació per tal de determinar la identitat del conductor amb la finalitat de procedir a multar-lo per la seva imprudent conducció amb un bebè al braç.

La Policia Local realitza habitualment campanyes contra les imprudències al voltant com ara l’ocorreguda avui dematí. Durant la roda de premsa setmanal, el regidor de Governació, Carlos Darder, ha explicat que la Policia treballa en la realització de controls aleatoris de forma habitual per tal de posar fre a les actituds incíviques de molts conductors de cotxes, motos i, lògicament, patinets.

Per altra banda, properament els agents policials posaran l’èmfasi en els excessos de renous. Actualment cinc agents del cos municipal realitzen el curs de sonometria que els permetrà utilitzar el sonòmetre contra aquells conductors que utilitzen tubs d’escapament que sobrepassen els límits de renou establerts.