26 de juny de 2026

Diari digital de la comarca de Sóller

26 de juny de 2026

Els remolcs tornen envair les voreres de la carretera nova

Diversos remolcs estacionats en un lateral de la carretera nova, aquests dies.

Amb la temporada alta d’estiu ja aquí, el nombre d’aficionats a les petites embarcacions ha registrat un progressiu increment, un fet que es pot observar pràcticament a diari a la carretera del desviament. A les voreres d’aquesta via de comunicació hi apareixen estacionats nombrosos remolcs, molts d’ells fermats amb pany de maleta a les senyals de trànsit, que també suposen una molèstia per a vianants i la resta d’usuaris. Alguns d’aquests remolcs no duen matrícula.