2 de maig de 2026

Diari digital de la comarca de Sóller

2 de maig de 2026

El dos dies la recollida selectiva estarà normalitzada

Sóller Recicla treballa en la normalització del servei
Sóller Recicla treballa en la normalització del servei

Sóller Recicla treballa a marxes forçades per restablit al 100% el servei de recollida selectiva de Sóller que va haver d’interrompre divendres després que un treballador donàs positiu en coronavirus i s’hagués de confinar a tota la plantilla.

La direcció de l’empresa ha contractat operaris i camions que a hores d’ara treballen per realitzar el buidatge dels contenidors després d’uns dies en què no s’havia pogut prestar el servei. De fet, a la zona del Port els contenidors ja presenten el seu estat habitual. El fet que el confinament fos a finals de setmana i hi hagués un dia festiu ha complicat la normalització del servei, segons han informat fonts de Sóller Recicla, que esperen que dimecres el servei funcioni amb normalitat i a ple rendiment.

Pel que fa a Deià i Fornalutx, municipis on Sóller Recicla presta també el servei, els seus respectius ajuntaments treballen per garantir la recollida selectiva amb col.laboració amb la concessionària.

Des de l’Ajuntament, el batle Carlos Simarro, ha fet una crida a la “comprensió” i a la “col.laboració ciutadana” perquè els sollerics reduesquin l’aportació de residus als contenidors de reciclatge mentre no es pot normalitzar la recollida.

Sóller Recicla s’ocupa de la recollida i el tractament del paper, el cartró, els envasos i vidre a través de la xarxa de punts d’aportació repartits pel terme municipal. Les seves instal.lacions i vehicles seran desinfectats.