5 d'abril de 2026

Diari digital de la comarca de Sóller

5 d'abril de 2026

Dimiteix en bloc la directiva de Cs Sóller

Alguns dels membres que han dimitit
Alguns dels membres que han dimitit

La junta directiva de l’agrupació local de Ciutadans ha renunciat als seus càrrecs com a mesura de protesta pels canvis que s’han produït en la darrera setmana en el si de l’executiva regional del partit.

Així, deixen de formar part de la cúpula local del partit taronja Sebastià Aguiló (responsable de relacions municipals), Marga Mora (coordinadora), Esther Alfonso (secretària), Pere Puig (responsable de logística) i Carlos Oliver (responsable de xarxes socials).

L’acord es va assolir ahir en la que va ser la darrera junta que va mantenir la ja dimitida direcció de Ciutadans a Sóller. La renúncia es produeix pocs dies després que Aguiló deixi de representar a Cs a l’Ajuntament, renúncia propiciada pels canvis en l’executiva regional del partit a nivell autonòmic en els que Patricia Guasp ha assolit la direcció i l’expresident del Govern del PP José Ramon Bauzà s’incorporàs en aquest organ de direcció.