1 d'octubre de 2025

Diari digital de la comarca de Sóller

1 d'octubre de 2025

“Descontrol” en el pàrquing de Sa Calatrava

Un cotxe aparcat sobre una plaça de minusvàlid

Més per Sóller s’ha fet ressò d’una sèrie de queixes ciutadanes envers al mal ús que es fa de les places d’aparcament per a persones amb mobilitat reduïda. Més concretament les que hi ha a l’aparcament de Sa Calatrava i l’ús suposadament indegut de les places reservades a minusvàlids.

La formació política liderada per Laura Celià explica que “hem rebut queixes, acompanyades de fotografies de vehicles que sense cap distintiu ocupen les places reservades, testimonis gràfics de la manca de civisme per part de determinades persones”.

És per aquest motiu que aquest partit insta al regidor de Mobilitat, Josep Porcel, que s’encarregui que “les places d’aquest i altres aparcaments estiguin correctament assenyalades i pintades”. També que “s’asseguri que la Policia local dona la resposta adient quan rep una denúncia ciutadana sobre aquest tema”.

En opinió de Més “no pot passar que l’equip de govern s’ompli la boca d’accessibilitat, fent rampes de colorins, i després faci la vista grossa quan persones sense acreditació aparquen a les places de mobilitat reduïda. Una infracció que com a poble no hem de tolerar”.