La Policia Local ha iniciat una campanya de controls aleatoris amb la finalitat de detectar pressumptes cartistes que es dediquen a robar els turistes. La primera d’aquestes actuacions s’ha duit a terme al Port de Sóller.
La iniciativa té com a finalitat poder identificar els vehicles que solen utilitzar els lladres de carteres i desbaratar els seus plans de robatoris que pràcticament realitzen a diari a diferents punts de la geografia sollerica.
Per aquesta raó, els agents de la Policia duran a terme controls aleatoris a diferents punts del Port i de la zona centre del municipi.
Durant les darreres setmanes la Policia ha incrementat la seva tasca per lluitar contra els carteristes. Per aquesta raó s’han practicat algunes identificacions de persones de les que se sospita que formen part de bandes organitzades que es dediquen a sostreure carteres als vianants a les zones de major afluència turística.



