La Policia Local ha anunciat avui canvis en diversos carrers del centre de Sóller amb motiu de les festes que estaran en vigor fins al proper dimecres 13 de maig. La principal novetat és que el trànsit al carrer Hort de Ses Ties i al de Joan Canals Estades passaran a estar regulats per semàfors per poder donar pas alternatiu el carrer d’Andreu Coll.
D’aquesta manera s’eliminarà circulació rodada a l’entorn de la plaça de les Teixidores, lloc on a partir d’avui vespre començaran a instal.lar-se les habituals atraccions de fires. La Policia no descarta aplicar canvis si la modificació que es posarà en marxa en les pròximes hores genera alguna incidència.
Així les coses, els vehicles procedents de la zona del camp de futbol que vulguin dirigir-se cap al centre hauran de baixar per Joan Canals Estades i esperar a què el semàfor sigui verd per agafar per Andreu Coll i cap al camí de Cas Jurat.




