L’empresa pública Sóller 2010 ha iniciat aquests dies una campanya de neteja de les bateries de contenidors. Els treballs es realitzaran en dues fases. A la primera, ja en execució, consisteix en netejar l’entorn dels punts d’aportació de residus amb la finalitat d’eliminar les restes de materials que s’hi puguin acumular.
La segona fase es desenvoluparà tan aviat acabi la que està en execució. Consistirà en netejar els contenidors mitjançant la utilització d’un vehicle especial adaptat a aquesta labor que Sóller 2010 ha encarregat a una empresa del ram.
Amb aquesta actuació, han explicat des de l’empresa municipal, es pretén eliminar les restes de brutícia que hi ha en els punts d’aportació i en netejar els contenidors per eliminar els problemes de males olors que desprenen alguns degut a les altes temperatures d’aquests dies.




