21 d'octubre de 2026

Diari digital de la comarca de Sóller

21 d'octubre de 2026

El camí de Cas Jurat reobrirà dilluns després del retard provocat per les pluges

El camí de Cas Jurat reobrirà dilluns al trànsit de persones i vehicles, després que les pluges hagin obligat a endarrerir l’obertura, prevista inicialment per aquest divendres. El tram entre la plaça de les Teixidores i el carrer d’Andreu Coll roman tancat des del passat mes de febrer.

Les tasques de condicionament del camí de Cas Jurat inclouen la instal·lació de la senyalització vertical, una banda rugosa a la zona pròxima a la Fàbrica Nova i més punts d’il·luminació per millorar la visibilitat del tram afectat per les obres. També s’han col·locat tanques metàl·liques de seguretat al costat dels bastiments per delimitar i protegir la zona.

La reobertura permetrà recuperar la circulació en aquest sector i restablir el sentit de circulació habitual del carrer del Camp de s’Oca cap a la plaça de les Teixidores, que s’ha vist afectat pel tancament del camí de Cas Jurat.