Deu espais públics de Sóller, entre carrers i places, han recuperat aquesta setmana els seus noms tradicionals. Els operaris de la brigada municipal han instal.lat les rajoles identificatives que recuperen els noms antics de les vies públiques del municipi en una iniciativa que pretén preservar la memòria dels noms que varen tenir altre temps els carrers de Sóller.
Així, aquests dies ja es poden llegir les plaques que indiquen el carrer del Vent, el de la Rosa, de s’Hortdeviu, Cotxeres, la Síquia den Pacó, el carrer dels Fideus, el carrer Nou o les places d’Es Castellet i s’Arraval.
La iniciativa ha sorgit del departament de Patrimoni que vol recuperar els noms tradicionals i populars que encara es conserven d’aquestes vies del casc antic de Sóller. Per fer-ho, s’han instal.lat unes petites rajoles amb els noms recuperats al costat de les plaques que donen nom oficial a aquestes vies públiques del municipi.




