Alumnes del col.legi Sagrats Cors han participat avui en el plenari de la corporació per animar a la ciutadania a donar sang, en la captació que es realitzarà dijous de la propera setmana en una activitat promoguda pel centre.
Així, diversos escolars han ocupat per uns instants de les cadires que habitualment estan ocupats pels regidors per fer una crida a la ciutadania a fer aportació de la seva sang. Per fer-ho possible, es realitzaran extraccions el proper dia 19, al saló d’actes del col.legi Sagrats Cors, entre les 10 i les 14 hores.
La iniciativa realitzada avui s’emmarca en un projecte d’aprenentatge i servei denominat “Embossa’t la sang”. L’activitat de conscienciació ha conclòs amb la penjada d’una pancarta al balcó de l’Ajuntament.




