1 de febrer de 2026

Diari digital de la comarca de Sóller

1 de febrer de 2026

En alerta taronja per forts vents, pluja i mala mar

Les ratxes de vent seran importants durant la jornada de demà

El temporal Ingrid de la setmana passada dona pas al Joseph que, a partir de demà, ens afectarà de ple. En especial, el nou temporal durà aparellats forts vents que a la vall podran assolir ratxes de fins a 70 quilòmetres per hora, mentre que als cims de la Serra de Tramuntana superaran els 100 quilòmetres per hora.

Davant la situació adversa, l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) ha decretat per demà l’alerta taronja per forts vents i es mantendrà la groga per mal temps a la mar.

En quan a les precipitacions, l’AEMET determina que el mal temps es farà notar especialment a les hores centrals del dia, amb possibilitats de tempestes. Les temperatures no registraran gaire canvis, tot i que s’haurà d’anar molt alerta amb el vent de ponent que bufarà amb molta força.