Els operaris de la brigada municipal han intentat, sense poder-ho aconseguir, reparar l’enllumenat ornamental que guareix la façana principal de la parròquia de Sant Bartomeu. La finalitat de l’actuació era la de reparar un dels llums que, des de fa mesos, roman apagat. L’avaria fa que els vespres només s’il.lumini una part de la façana modernista.
Però els treballs s’han hagut de suspendre degut a les dificultats per accedir on hi ha el llum, per la qual cosa la reparació haurà de realitzar-se en un altre moment. Els electricistes municipals han estès la ploma del camió grua que utilitzen per a la instal.lació de l’enllumenat de Nadal. El que sí han pogut reparar és un dels fanals que guareix el lateral del temple, que també des de fa estona havia deixat de funcionar.
Des de l’Ajuntament han explicat que properament el personal de la brigada intentarà de nou reparar el llum fus, sempre que es garantesqui la seguretat dels electricistes.



