1 d'octubre de 2025

Diari digital de la comarca de Sóller

1 d'octubre de 2025

Llum verda a la repoblació arbòria de la Plaça

Els treballs de tala es realitzaren fa unes setmanes

La repoblació arbòria de la plaça de la Constitució ja té vistiplau. L’exbatle Miquel Soler i l’actual consistori assumiran la ressembra de tres nous arbres que substituiran els que fa unes setmanes es varen talar per garantir la seguretat pública de la plaça.

La regidora de Medi Ambient, Antònia Frau, ha informat avui que l’Ajuntament ha contractat una empresa que tendrà com a escomesa arrebassar les soques dels tres plataners i perforar els forats on s’hi sembraran tres arbres que cedirà al municipi l’exbatle de Sóller.

Els treballs de retirada dels vells arbres es durà a terme en properes setmanes, tan aviat l’empresa contractada enllestesqui un treball que té en execució. En quan a la plantació, Frau ha explicat que tant l’espècie dels arbres com la data de sembra es decidirà en funció del que determini l’enginyer agrònom municipal.

Antònia Frau també ha tengut paraules d’agraïment cap a Miquel Soler, que la setmana passada a través de Veu de Sóller va expressar la seva predisposició a col.laborar en la plantació de nous arbres al centre de Sóller, a l’igual que ja va fer l’any 2019 quan va aportar els dos lladoners que aleshores es plantaren al centre de Sóller.