Seny i Sentit ha denunciat la “lamentable imatge de deixadesa” que presenta actualment l’aparcament dissuasiu de Can Tinet.
En declaracions de Sebastià Aguiló, portaveu d’aquesta formació, “els preocupa que aquesta imatge d’abandonament i descuit es multipliqui per tres o quatre amb els nous aparcaments”. Per això, ha lamentat que “el cuidat d’aquest espai es limiti únicament per als usuaris externs de Sóller o per la temporada turística”.
El portaveu de Seny ha recordat que “tenim una ordenança municipal molt restrictiva amb l’ús de teles per al tancament de solars i similars”. Aguiló fa referència a les teles de color negre que varen ser col.locades a l’interior del recinte a mode de divisió de l’aparcament. Actualment, aquests separadors estan fets malbé.
Per aquesta raó, Seny suggereix desmantellar els elements removibles durant el temps que els aparcaments no estiguin operatius i “un manteniment mínim per evitar la imatge d’abandonament”.
L’aparcament de Can Tinet, ubicat a la recta de la carretera del desviament, està tancat des de fa uns mesos i l’Ajuntament preveu reobrir-lo a partir del març. Durant els mesos de tancament ha proliferat la vegetació i les teles denunciades per Seny s’han deteriorat.