El poliesportiu de Son Angelats va ser dimecres a la nit l’escenari de l’acte de lliurament dels premis als millors esportistes de 2013. Lluís Cardell Alcover com a millor esportista individual, l’equip aleví de futbol 7 del Círculo Sollerense com a millor equip federat i l’escola de futbol d’Esport Escolar Sóller com a premia a l’Esport per a Tothom foren els distingits en aquesta edició.
L’elecció dels guanyadors de cada categoria s’ha fet un any més mitjançant una votació popular a través d’una urna col.locada a Son Angelats i per Internet. Els nominats de cada categoria foren proposats fa gairebé un mes durant l’assemblea general del Consell Municipal d’Esports. En aquest sentit, durant les quatre setmanes de votació s’havien recollit un total de 165 sufragis, dels quals 56 es dipositaren a l’urna i 109 arribaren per correu electrònic.
Així doncs, en la categoria de Millor Esportista Individual, el jugador de petanca Lluís Cardell Alcover es va imposar al també jugador de petanca, Miquel Darder, i el nedador Joan Lluís Pons. Cardell es va proclamar la passada primavera Campió de les Illes Balears en categoria juvenil.
En la modalitat de Millor Equip Federat, les tres candidatures proposades pel Consell Municipal d’Esports foren tres equips de futbol: l’Aleví de futbo 7 del Círculo Sollerense, el prebenjamí del Sollerense i l’equip sènior del C.F. Port de Sóller. En aquest cas, l’equip aleví fou l’elegit pels votants, en reconeixement al títol de campions de lliga que aconseguiren el passat mes de juny corresponent a la temporada passada.
Finalment, en la categoria d’Esport per a Tothom, els candidats proposats eren l’Escola de Futbol de l’Esport Escolar Sóller i els equips de petanca A i B de l’Estel Nou. Josep Got, com a màxim responsable de l’escola de futbol, va recollir el guardó després que la seva candidatura sumàs més vots que les altres dues.
Els guardons de la Nit de l’Esport 2013 foren lliurats pel batle de Sóller, Carles Simarro, acompanyat pel regidor d’Hisenda i Bens i Serveis, Miquel Bestard.




