4 de maig de 2026

Diari digital de la comarca de Sóller

4 de maig de 2026

El Govern consigna 486.000 euros per fer escoletes a Sóller, Fornalutx i Deià

El solar que Sóller reserva per a l'escoleta pública.
El solar que Sóller reserva per a l'escoleta pública.

La Conselleria d’Educació i Cultura sufragarà la construcció de tres noves escoletes als municipis de Sóller, Fornalutx i Deià que suposarà una inversió global de 486.000 euros, segons la resolució que ha donat a conèixer el director general de Planificació i Centres, Miquel Martorell.


Segons l’esmentada resolució Sóller disposarà d’un total de 222.000 euros per edificar una escoleta per a un màxim de 37 nins de fins a tres anys d’edat.


La construcció del centre es durà a terme en uns terrenys municipals situats entre l’avinguda de Juli Ramis i el carrer La Bolla. Mesos enrere la regidora d’Educació, Joana Medina (PSOE), va donar a conèixer la iniciativa que també es va presentar al Pla d’Obres i Serveis (POS) del Consell de Mallorca amb la finalitat d’assegurar el finançament bé d’una o altra administració.


Per la seva banda, Educació ha concedit a Deià una partida de 144.000 euros per poder edificar una guarderia amb capacitat per a 24 alumnes; mentre que  per Fornalutx la dotació és de 120.000 euros per crear un centre de fins a tres anys amb vint places.