Agents de la Policia Local han identificat dos menors com a suposats autors de les pintades que s’han realitzat al mobiliari i algunes parets de la plaça de Sa Calatrava. Els joves, de 12 anys d’edat, varen ser enxampats in fraganti mentre les estaven fent.
Molt possiblement aquests menors seran castigats de la mateixa manera que un altre jove que mesos enrere va haver d’esborrar les pintades que va fer a les parets de diverses cases de dins Sóller.
La plaça de Sa Calatrava s’ha convertit en un lloc freqüentat per grups de persones que ja han despertat la preocupació dels veïnats de la zona que en reiterades ocasions han demanat millorar la seguretat i que el parc es tanqui durant les nits. Més d’una dotzena de faroles de la plaça estan avariades des de fa més d’un any quan un altre grup de joves les va fer malbé.




