26 de març de 2026

Diari digital de la comarca de Sóller

26 de març de 2026

Gràcies, Marga

Quan vam tocar la teva, vostra porta mai no imaginàvem com de bé mos aniria. Ens agafares, com la companya gran que el primer dia d’escola agafa amb mà ferma a la companya més  jove que, atemorida no sap què fer, ni com actuar i si li agradarà o s’enyorarà… (aquests dies ja no existeixen avui dia, malgrat això; la gent que pot ser llegeixi aquestes línies, sabrà de quin sentiment parlam).

La teva empenta i la teva experiència ens donaren la serenor que ens mancava i creim que potser fou per què tu com nosaltres pensaves que el que duiem entre mans era factible, possible.

Avui sentim molt haver-te fet passar pena, aquesta inacció tan genuïnament mallorquina, quan alguna de les produccions no tenia l’empenta esperada, o no rutllava com  l’anterior. Sabem que cridaves a la gent per passar a recollir les entrades, una autosuggestió potser un poc imperativa per part teva, però plena d’amor cap a nosaltres, ho sabem bé. Perquè nosaltres ens atracàvem a la gran empresa de cultura la qual admiram sense poder donar cap contraprestació més enllà de la difusió de la llibreria en plataformes gratuïtes!!!

Així i tot, mai un no de part teva, vostra i sols l’agraïment discret a cada funció. Després del “ho veis com va anar bé!” quèiem plegats en la depressió post-obra fins al pròxim projecte…

Hem fet junts un trajecte curt, massa curt però molt i molt intens amb una petjada tan profunda en el nostre tarannà que ara, encara fa mal.

Gràcies, moltes gràcies Marga, per haver-nos fet costat i haver-nos donat suport per què com algú ja va dir, si d’alguna cosa en sabies i molt era de Cultura.

Gràcies per haver somniat amb nosaltres i haver-nos donat tants consells només suggerint un ventall de possibilitats que indubtablement feia en triéssim una. Gràcies per haver-nos ajudat sense que ens enteméssim i fer-nos sentir que fèiem una tasca ben feta tot i trepitjar terreny nou i amb molts defectes i coses a millorar. Gràcies per oferir un portal visible i central a la nostra petita i discreta empresa.