La seu del Consell de Mallorca va acollir ahir vespre el lliurament dels premis La Gota d’Oli amb els quals el Consell Regulador de l’Oli de Mallorca, amb el suport de la institució insular i del Govern de les Illes Balears, volen difondre i promoure el consum de l’oli de l’illa.
Enguany s’ha homenatjat la important tasca dels professionals del món de la salut de l’illa. Així, la viutena edició dels premis han recaigut en José del Hoyo Bernat, Bartolomé Beltran Pons, Antonio Mesquida Ferrando, i l’equip de dietistes-nutricionistes de l’Estudi Premimed a Mallorca; Manuel Moñino Gómez, Marta García Valdueza, María Antonia Puigròs Riera, Margarita Morey Servera, María Lara Prohens Rigo, Magdalena Massot Cladera, i Antonio Monsálvez Glymels, en reconeixament a la gran feina que realitzen en favor de la salut i dels productes alimentaris de l’illa i en especial de l’oli d’oliva a Mallorca.
A l’acte hi va participar la presidenta del Consell de Mallorca, Maria Salom; el conseller d’Agricultura, Medi Ambient i Territori del Govern, Gabriel Company, i el president del Consell Regulador de l’Oli de Mallorca, Josep Oliver.




