Diari digital de la comarca de Sóller
Dilluns, 11 de desembre de 2023   |   20:54
 
Enquesta  
Quin temps ha d’obrir l’Ajuntament la Torre Picada al públic?

Dues hores al mes
Un dia sencer al mes
Un dia per setmana
Dos dies per setmana
 
La vacunació s'ha fet avui
28/09/2022 | 15:40
Els majors reben la quarta dosi
saveu.cat

Residents i personal sanitari de la residència Fontsana han rebut avui la quarta dosi de reforç contra el coronavirus. Personal del centre de salut s'ha desplaçat fins al geriàtric de Sa Calatrava on han inoculat el sèrum a les persones majors que viuen al centre. També l'ha rebut el personal que treballa al centre.

La vacunació de la residència s'ha duit a terme tan sols dos dies després que el Govern iniciàs la campanya de vacunació massiva contra la covid amb la quarta dosi del vaccí. En aquesta primera campanya reben la punxada els majors de 80 anys i el personal sociosanitari.

La vacuna de Pfizer que s'està inoculant ha estat actualitzada de manera que serveix d'antídot per a les darreres variants que s'han descobert del virus de la covid.



Anterior Tanca Següent Compartiu-ho a